...www.indienenligttitti.blogg.se...

Japp, nu är det nya tider !!!
Hela helgen har gått åt till att skapa en ny blogg; nytt namn, nytt utseende men samma tankar, funderingar, kontraster, irritationer, tokerier och knasiga situationer om mitt liv som medföljande "lyxfru" här i Häjkon-Bäjkonland d v s Indien.

(Har förstås hunnit med supergod middag och en trevlig kväll hos familjen E samt fot/arm/huvud/ryggmassage på ett Thai-spa med efterföljande middag på Chilli´s också, så det är inget synd om mig..)

HTML-koder, färgkoder, kodmallar, stilmallar, massa konstiga tecken att kopiera, klippaut, klistra in, klicka på "spara", glömma klicka på det där j-vla "spara", börja om...
Förhandsgranska, ändra...
Maken har nog fått några gråa hår men varit mycket tålmodig. Värst för honom har nog varit alla mina "runt omkring" frågor; okej, men VARFÖR är det så, VARFÖR måste jag göra så, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR...

I vilket fall som helst; välkomna till indienenligttitti !!!
www.indienenligttitti.blogg.se

Nimbu Pani / Titti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback