...Mr Spirit !!!...

Introducing....Mr Spirit !
Nu har SAAB´s tidning Spirit landat in i vårt postfack, och vi fick äntligen se hur artikeln och fotona blev ! Kan tala om att Mr Michael är...GRYMT nöjd !!!
Artikeln var jättebra skriven och korten riktigt bra !
Micke framför India Gate, maffigt !
Nedan: Inderijt, Preem (el Rakesh, blandar alltid ihop dem), Joanna, Mr Spirit, Mahinder, Varun, Richa, Deepa och Sonja; nästan hela SAAB-gänget i Indien !

Mr Spirit´s hustru fick också vara med på bild, det tyckte hon var roligt, det lilla livet..

I går kväll fick det lilla livet även komma ut lite; frotterade sig med SAAB´are, några lokalt boende och några nerresta från det kalla Norden.
En supertrevlig kväll, med sociala, goá, glada människor, en (eller blev det två kanske?) läskande och immig G&T, lite plockmat, prat, skratt och...ja bara SÅ trevligt !

Ikväll kommer 3 av dom hem till Casa Sahlberg på middag innan de far vidare till flygplatsen och hem till det landet där dom bor !
Min och Micke´s fördelning är, som alltid; jag dukar, korkar upp vin, skär grönsaker och kryddar&wokar dem, fixar efterrätt, torkar av och diskar efter M som tar hand om kycklingfileérna; skär, kryddar, friterar dem... och får alla komplimanger... håhåjaja, sån´t é livet ! :).
Men han är värd varendaste en av dom !
Man får väl tänka att vi kompletterar varandra, jag fixar runtomkring och Micke gör det jag tycker är otrevligt dvs hanterar köttet och det gör han FANTASTISKT BRA ! Vi äter alltid god mat när vi fixat den själva !
Sahlberg´s potatismos, Tortellini i panna, Sahlbergare, Fisk i foliepaket....listan kan göras lååååång !
Redan fredag (igen !?!), trevlig helg på er alla härliga människor !/Titti

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vad fina ni är och vad stolt jag är över min brorson. Jag är så glad att få läsa om allt ni gör och du kan verkligen skriva och berätta så det blir levande.

Kram

2011-03-25 @ 19:35:19
Postat av: Cilla

Hej

Vad kul det var att prata med dig IRL ;-). Fisk i folie låter supergott. Hoppas att min make kom ihåg att ta lite bilder när han hälsade på.

Artikeln var jättebra.

2011-03-26 @ 06:32:52
URL: http://blogg.passagen.se/miss.macahan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback