...såhär bor vi, några bilder...

 Master bedroom,                                                        som det så vackert heter, saknas lite på väggarna och lite ordning på  arbetsbordet,  annars  helt  ok :)Matsalen,
även här lite tomt på väggarna..Men snart kommer tavlor i skeppningen från Sverige :) Okej, det är lite stökigt på bordet men bilderna tog jag på impuls och inte hann jag städa och piffa då inte..Köket !
Mattan är nyinköpt för dagen, 3 meter lång dvs hyfsat stort kök...lägg märke till vår svarta kyl&frys i höger kant, nice, med inbyggd ice-maker OCH bar-lucka i kylskåpet till Mickes oerhörda glädje :)Vardagsrummet, det enorma !
Mina alster på vägg och golvet ! Inväntar vår Darlington-fåtölj och tavlor hemifrån samt inköp av matta/or..Vardagsrummet igen, 
sett från soffan..Röda mattan ska förpassas till annat rum och ny inhandlas...Vårt badrum,
på vänster sida är det 3 stooora garderober med spegelväggar ! Lyx med dubbla handfat ! jacuzzin, undrar hur man fyller det när varmvattenberedaren är på ca 35 liter :)
Arbetsrummet och de båda gästrummen (Fannys och Hannas rum) kommer på bild senare, dom är inte ett dugg inredda ännu, men snart så...
Nä, nu e det läggdax här i India-land, jag har trixat och lyckats med alla bilder så nu är jag alldeles matt i pälsen!
Kram, puss & godnatt/ Titti

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej vänner ! Vilket underbart hem.Inte alls så kalt och kyligt som jag trodde det skulle se ut utan ombonat(trots att alla tavlor inte kommit upp)Våningen ser ju ändå "svensk" ut.Stor kram

2011-02-14 @ 23:16:59
Postat av: rebecca

Vad fint ni har det! Verkar som att ni har kommit i ordning bra :)

2011-02-23 @ 08:07:51
Postat av: Martina Jansson

"Ploppade" in på din blogg av en slump! Jätteroligt och trevligt att läsa om era bravader.

Här i Svedala är det ff kallt men strax dags för "vårbal"....Hoppas ni trivs! Kommer nog titta in igen!

MVH Martina Jansson

2011-03-12 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback