...ståplats vid köksön...

Japp, så är det, nu är det ståplats vid köksön som gäller !
C har precis hämtat barstolarna och rottingstolarna dessutom, dom skall pryda deras sommarstuga utanför Grisslehamn, vi får väl köpa nya när vi kommer hem till Sverige igen !
Utemöblerna är också sålda och gasolgrillen likaså...
Känns faktiskt skönt att göra sig av med saker, lite feng shui över det hela, renande för själen..
Fast barstolarna var lite av favoriter faktiskt, det måste jag säga !
I dag har jag skurat och inspekterat under diskbänk, kyl/frys, disk- och tvättmaskin inför besiktningen i morgon,
känner mig lite nervös fast vi inte haft några som helst problem, konstigt !
Men det är väl ungefär som när det kommer biljettkontrollanter eller man blir stoppad i rutinkontroll av polisen, fast man inte har något att dölja blir man nervös... (har visserligen aldrig blivit stoppad av polisen, kan bero på att jag kör så himla sällan..)
Har skypat med Micke, det gick ganska bra, lite hackigt ljud så efter en stund la vi på och ringde via mobiltelefonen istället. Kändes lite konstigt att inte ha en lur i handen utan hörploppar i öronen, men det är coolt  (och gratis !)
Nu är kvällen kommen, snart är det Svenska Hollywoddfruar på TV, tramsigt program men jag gillar det hur som helst !
Ha det superbra ! /Titti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback